18 juni.

Idag är det torsdag och jag är på bra humör. För ikväll efter jobbet har jag helg, och imorgon är det midsommar :) Bra väder är det också, molnigt tyvärr men varmt och skönt. Har som vanligt rast just nu och den här morgonen har jag varit ute och sprungit, duschat och legat i trädgården och solat. Måste försöka få lite färg nu till helgen, tänkte köra kjol och barbent imorgon kväll på Cafe De Paris, om det är dit vi ska :) Imorgon måste jag också shoppa lite, men bara lite, får inte slösa nu. Behöver lite småsaker och ett linne.

I helgen blir det som sagt utgång + midsommarfirande i Hyde park på lördag dag. Jag har hört att massa svenskar samlas runt en midsommarstång och äter korv med bröd och jordgubbar, haha. Jag och Matilda vill dessutom testa baren "Gigalum" eller nåt i CLapham, får nog bli på söndag :)

Och på måndag fyller mitt lilla hjärta år :)

Ha en trevlig midsommar nu där hemma i Sverige! och hoppas att vädret vänder, mohaha! :) nää då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0