Början på slutet

Detta blir ett deppigt inlägg för nu har vi sagt hejdå till Rebecca. Jättejobbigt. Nu vet man att detta var början på slutet. Nu ska vi hem en efter en, för mig är det 11 dagar kvar och jag ska njuta som bara den :)

Allt det underbara vi haft i London. Allt roligt vi gjort, alla galna händelser, dom betyder så mycket :) Jag har aldrig älskat mitt liv som jag gör nu. Och då ska man lämna det... dumt, och jobbigt som fan. Men det betyder inte att det inte ska bli kul att komma hem, det ska bli så kul att träffa alla där hemma såklart :)

Jag vill tillbaka till London i framtiden, med er mina underbara babes!

6 månader har gått så snabbt. Vart tog tiden vägen? Tiden har rusat förbi, men ändå har vi hunnit så mycket.

We had the time of our lifes!

Nej, det är inte över än som tur är :) Än har jag tid att njuta av London. Men utan Rebecca är det inte samma sak :(
En puzzelbit fattas. LOVE YOU ALL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0