Visit from Sweden

Länge sen jag bloggade! Tiden går så snabbt och denna vecka har jag jobbat MASSOR! Slutade nyss fast jag egentligen är ledig fredagar. Igår hade jag dessutom Arthur här på dagen, dubbelt jobb haha. Får iaf extra betalt :) Lite trött är jag men det får jag strunta i för snart ska jag åka och träffa EMMA, MIMMI OCH RICKARD! Jag är glad :D Mimmi landar ungefär just precis...nu. Så vi möter henne sen på Victoria! Sedan blir nåt gott att äta hoppas jag.

Jag hade det iaf superbra när min pappa var här, vi turistade och chillade en hel del :) Jag bjöds på det godaste kinamaten jag nånsin ätit; inne i Chinatown såklart. Kinamuren kan slå sig i väggen.. :) Hann med lite partande också, med tjejerna alltså, inte gubben!

Förra helgen var jag hemma och hade det bra. Mös med familjen, mormor och morfar och festade lite på fredagen med Askersundarna. Sundsgården blev det, hmm, både kul och tråkigt :P

Men som sagt: nu är jag i min älsklingsstad igen och ska träffa mina underbara <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0