Babysitter

Hej! Ikväll barnvaktar jag Cosmo, men han sover nu så det är lugnt och skönt i stora huset. Synd att jag inte kunde hänga med tjejerna till Piccadilly bara! Men men, det kommer fler tillfällen :) Ligger i min sköna säng och har kollat på SATC.

Igår blev jag bjuden på middag, en italiensk restaurang i Covent Garden, av min faster som är här i London på en veckas jobb. Himla god mat och vin, plus trevligt sällskap. Det var min faster och hennes två arbetskamrater.

Men gud, måste skriva om min hemska upplevelse i förmiddags! Panik! Jag var ute och sprang/gick i parken, och hade nyckeln i min ficka på tröjan som tyvärr inte har nån dragkedja. Eftersom jag är så paranoid och alltid tror att jag ska tappa nyckeln så kände jag efter i fickan ca varje minut. Sen helt plötsligt: NYCKELN ÄR BORTA. Trodde först min paranoida hjärna spelade mig ett spratt. Letade överallt där jag sprungit och frågade människor som gick förbi. Varken mobil eller pengar hade jag med mig. Hade panik och tankar som "jag kommer få gå till dagis svettig och ringa Sasha som måste komma hem från jobbet, sen kommer jag få sparken". Efter ett långt letande hittade jag den. Herregud. Nästa gång lägger jag den i strumpan som Daniel sa.

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Marknaden med Hanna imorgon kanske. Och iaf myskväll på lördag kväll. Andrea och Mat är upptagna i helgen :)



OH Daniel kommer hit om mindre än 4 veckor! Jag saknar honom! Wie :) 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Shit!! Jag är också helt nyckel-paranoid!! Skönt att du hittade den! Vi saknade dig igår stumpan :(

2009-03-06 @ 10:42:10
URL: http://missnyholm.blogg.se/
Postat av: linda

haha denhär fula jag har nu, har jag gjort själv :D är inte så duktig, men lite kan jag :) hör av dig om du vill ha nån hjälp =)

2009-03-06 @ 13:55:47
URL: http://luckylady.blogg.se/
Postat av: Astrid

Nääär kommer han?:)Daniel alltså?

2009-03-07 @ 10:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0