Engelsmän är galna

Aj aj vad ont jag har i armarna/bröstmusklerna och ljumskarna från militärträningen, haha.
Idag var jag och Matilda i stan för att kika runt i affärer. Gud vad snygga klänningar det finns på Top Shop nu!
Blondinbella-klänningar fast ännu snyggare. Dock hittade jag inte rosettklänningen jag provat förut, suck.
Efter lite affärkikande utan att köpa något fikade vi på Nero. Och jag skämde ut mig fast jag inte gjorde nåt fel, hehe.

När Matilda åkte iväg för att jobba gick jag lite runder (!!!) själv. Gick bland annat in i en stor leksaksaffär för att se om jag kunde hitta nåt åt Cosmo som fyller snart. Blev attackerad av personalen som sköt "luftbomber" och leksaksplan på mig. En kille skjöt massa luft från nån stor sak så hela mitt hår flög på ända. Jag morrade tillbaka och rättade till frisyren men han bara fortsatte och sa att han ville se mitt hår flyga omkring. Haha. Sedan gick jag förbi en trollkarl som stod inne i affären. Han ville göra trick för mig bara för att jag var svensk. Så han använde mina händer till sina trick medan alla tittade på. När jag skulle därifrån hittade jag inte utgången :( Fick fråga en kille. Då blev jag tvungen att gå förbi trollkarlen igen och han ropade "Swedish peopleeeee, Swedish peopleee". Haha! Behöver jag nämna att jag kom därifrån utan present. Hmm, engelsmän är galna.

Nu ska jag tvätta lakan och sedan plocka ordning lite på rummet. Imorgon får jag damsuga. Ska vara fint när man får herrbesök =) Fast ikväll blir det först powerwalk med Matilda och Mathilda. Imorgon runt elva anländer Daniel till London, så ett par timmar senare ska jag hämta honom på Victoria. Det ska bli lovely!


Jag och Andrea säger HEJ!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad har jag gett mig in på!! HAaHa

Nu skrev jag iaf ett inlägg!

Älskar dig!

2009-03-31 @ 22:26:28
Postat av: petra

har du varit på Primark än :D ?

2009-04-01 @ 02:15:30
URL: http://peethra.blogg.se/
Postat av: petra

har du varit på Primark än :D ?

2009-04-01 @ 02:16:12
URL: http://peethra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0