Ett snabbinlägg

Hej!
Sitter här påpälsad med 4 tröjor (London har förlorat det varma vädret) och väntar på att Matilda ska höra av sig så att vi kan powerwalka. HÖR AV DIG M JAG ÄR VARM :) Helgen var kanon! Som vanligt liksom, man älskar helgerna här i London! Finns inget bättre =) Nu är det bara 3 jobbdagar kvar för mig innan över en veckas ledighet då Daniel kommer. Nästa onsdag den 1:a april kommer han, vilket skämt han är, ne ska bli riktigt kul faktiskt :)

Har också hittat en klänning på Top Shop som jag kanske kan ha på Emelys bröllop, rosa med en rosett på bröstet! Me like! Sen har jag hittat en kamera för 48 pund, ja nu gäller det att spara pengarna minsan!

Ne nu ska jag gå till bussen fast Matilda inte hört av sig. Hon kommer väl sen :)


Andrea, Matilda och jag i lördags! Skitgoda smoothies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0