Hejhejhej

Känner för att skriva ett blogginlägg fast jag inte har så mycket att skriva om. Är genomförkyld, jippie! Snyter mig hela tiden och nyser, fuck. Jag som skulle springa idag :/ Det gick bara inte, tog en promenad på 45 min ist. I lugn takt men ändå =) Igår kväll låg jag och kollade på Juno, min panna var helt varm och mitt huvud dunkade. Sen ringde Daniel och hade bokat flygbiljetter, då blev jag iaf gladare! Nu är huvudvärken borta, käkar piller hehe. Idag ska vi på playdate och ikväll ska jag barnvakta. Hoppas Mathilda vill komma, jag ska inte smitta, lovar! Igår var jag och Cosmo på födelsedagskalas, och jag minglade runt bland hemmafruarna fast jag inte träffat en enda av dem förut, all heder till mig för att jag var trevlig iaf ;) Imorse hade Sasha fått sms om att Cosmo var söt och jag var lovely av en av mammorna! Haha

För övrigt är jag ganska mycket inne på att gå en reseledarkurs i höst! Frågan är bara hur jag ska ha råd. Hur bra låter inte en månads utbildning i Costa Brava, Spanien med sedan jobbgaranti för alla godkända elever? Skitbra tycker jag, gäller bara att ha pengar. Om jag inte ska plugga förstås, men neee!

Längtar så himla mycket till helgen, vi har massa kul inplanerat som vanligt! Hoppas på utgång på lördag! Måste bli bra till dess bara, jag får äta mycket frukt. Men åå jag saknar Emma, Linda, Mimmi och Anna speciellt mycket idag! Shit. Det är förresten Linda som gjort min design =) Thanks.

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Och JAG saknar dig bästis!! :( <3

2009-03-11 @ 20:25:56
URL: http://baraemmaas.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jaa Saknad!! Btw, vad snygg du var i mittbena din jekel, jag är skitful i det :P Orättvist!

2009-03-11 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0