Monday

Måndag igen :) Vad fort veckorna går, speciellt helgerna. Fortfarande förkyld som fan, men på bättringsvägen tror jag. Hoppas iaf. Vädret här i London är så jäkla nice, man blir VARM med skinnjacka och solbrillorna åker på såklart. Jag måste säga att jag älskar mitt liv nu. Jobbet är helt okej, men helgerna är det som gör det så underbart! Det är såklart tack vare de bästa tjejerna!

I lördags var vi på Koko förresten, som jag sett fram emot att besöka. Jag hade skitkul! Men när vi kom var det sjuuuuk kö för att komma in. Jaja, in kom vi alla fall och hade en nice kväll. Igår hade vi picknick i Hyde Park, låg och solade, spelade Uno och fikade på ett täcke, jätteskönt verkligen! På kvällen var vi på bio för att fira Andrea, Marley and Me, haha shit vad vi grät.

Idag har jag och Daniel varit tillsammans i 2 år, helt sjukt vad snabbt tiden går :) Och på onsdag är det bara 2 veckor kvar tills han kommer hit :)

Här kommer lite bilder från helgen, snodda av Matilda Skåne eftersom jag fortfarande inte har nån kamera :( Hoppas det var Ok Matilda :)





Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är underbar Ingan <3<3

2009-03-16 @ 21:33:36
URL: http://missnyholm.blogg.se/
Postat av: hanna

vad fin den första bilden på dig var (och dom andra med) den snooor jag. :)

2009-03-17 @ 16:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0