Ny vecka.

Hmm. Idag är det måndag och solen lyser. Förut var jag på en promenad :) Dagen har alltså börjat bra, kände mig dock lite bortgjord i morse, lite dum och klantig, hmm. Jaja, nya tag nu! Känner mig lite pressad att göra ifrån mig just idag, när mamman är hemma, puh. Dagen blir bra ändå, det känner jag på mig. Och om den inte blir så kan jag åtminstone längta till ikväll då jag och Matilda ska promenixa =)

Min faster kommer till London idag. Så det blir middag men henne en kväll veckan, kul! Tror det kan ha varit 1-2 år sedan jag träffade henne, sjukt länge sen.

Saknar min syster också! Min lilla sötnos. Hon är bäst! Love you! Och om du läser detta så kan du väl ge mormor och morfar en kram från mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0