Söndag

Söndag fm och snart ska jag ta på mig solbrillorna och gå en promenad :) Helgen är inte slut än som tur är, är så osugen på att jobba imorgon. Ikväll blir det nog någon form av chillkväll. I fredags var jag och Hanna på Portobello och kikade runt, jag köpte ett par solglasögon och Hanna en mössa haha. Sedan mötte vi upp Matilda Skåne, Rebecka och Sarah och åkte iväg till Bricklane. Kollade runt lite och åt grillad burgare, mums. På kvällen åkte jag och Mathilda New York till Hanna för filmkväll :)

Igår (lördag) blev det Portobello IGEN haha. Är där typ varje vecka. Jag Rebecka och Hanna åt Thai och kikade runt. På kvällen blev det förfest och efter att vi kommit in till stan efter tolv vilket är lite sent här så kostade 20 pund där vi skulle in! Så jävla dyrt. Nästan 300 ju! Surt för jag hade verkligen laddat!



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja de får vi absolut göra! Vet inte hur jag jobbar exakt nästa vecka men snackar med Pea och så kan vi sytra upp nått :)

2009-03-08 @ 19:16:46
URL: http://thernan.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ny design! snyggt!

2009-03-09 @ 22:56:17
Postat av: linda larsson

jag ser :S inte bra. får gå in o ändra en inställning bara. vi får höras på msn eller nåt, så jag vet när du har bytt till "mitt" lösen =)

2009-03-10 @ 16:33:29
URL: http://luckylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0