Tisdag

Oj vad jag bloggar ofta nu för tiden.
Kan bero på att jag är sjukt utråkad just nu och bara vill att dagen ska ta slut av olika skäl. Imorgon blir det playdate hos Anna och Tara :) Trevligt! Roligare än när Nannyn är 40-50 år måste jag säga, haha. Igår var jag ute och gick powerwalk med Matilda som sagt, skönt. Tror vi gick runt hela Clapham Common (common är en slags park).

Har precis sökt två utbildningar på studera, en i Lund och en i gamla Öret. När jag läste kursbeskrivningen blev jag ändå rätt pepp, det är ju sånt jag tycker är kul :P Kriminologi och sånt som andra tycker är tråk. Men nja jag vet inte om jag är redo för att plugga ändå. Har också skickat iväg ett mail till fritidsresor, men tror man måste ha mer erfarenhet för att få jobb där. På ett sätt vill jag absolut inte att hösten ska komma, den är så jävla oviss. Usch. Tur att vi är i London nu :D

Igår ringde mamma :) Hon, Arne, Astrid och mormor kommer förmodligen över Valborg. Så glad jag blir =) Sedan kommer väl min pappa i maj och förhoppningsvis Mimmi & Emma också <3 Kanske Anna med?

2½ dags arbete kvar innan ledighet.. Ska ha sovmorgon nästa vecka. En riktig en. Pallar aldrig att sova längre än till 10 på helger, får panik om jag missar London. Men nästa vecka ska jag unna mig en. Sa jag att vi var på Westfields köpcentrum i söndags, shit vad fint det var. Och stooooort! Måste ta med Daniel dit, eller kanske inte haha. Så himla fint att en tjej stod och spelade "elfiol", eller vad det heter, i mitten på övervåningen. Mäktigt!

Imorgon är det våffeldagen så vi kanske åker iväg till Svenska kyrkan på kvällen om vi hinner. Vore gott!

Nej nu ska jag skriva klart mitt svar på Mimmis brev :) Bye!

 En bild på syster tagen av mig efter jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0