Familjen på besök

Den här helgen har jag haft familjen på besök i London. Vi har haft det så himla bra och riktigt tur med vädret :) I torsdags träffade jag och Cosmo dem i parken för att fika. På kvällen när jag slutat jobba åt vi på en mysig men väldigt busy restaurang. På fredagen turistade vi, sightseeing-buss man kunde åka lite när man ville under dagen, båt på themsen och London eye. Strålande solsken och vi hade det så himla bra. Avslutade kvällen med lite shopping på Primark och sen mat på Regent Street, skitgott, speciellt efterrätten :)

Lördag bestod av Notting hill; Portobello Road Market (såklart - min favorit). Där strosade vi runt länge, satt på en bar och slutligen käkade Thaimat. Hann med att köpa en ny mobil till mig med, eftersom att min andra pajjat. En liten rosa Sony Erikcsson blev det. Sedan åkte vi till Clapham för fika innan jag åkte hem och familjen gick till hotellet för att fixa sig. Vid halv 7 mötte jag dem vid bussen, sen gick vi hem till mig igen. Blev bjudna på Champagne och snacks av Sasha och Guy. Gick jättebra och Cosmo blev tokig i min syster, skulle pussa henne hela tiden :D Sedan visade jag "vårat" typiska engelska hus innan vi drog vidare till North Cote Road för italiensk mat. Efter gick vi till hotellet och chillade och spelade kort innan jag nästan somnade på sängarna och drog mig hemåt istället.
 
Idag (söndag) har vi kollat in Buckingham Palace där det var parade, gått i St Jame's park och sedan ätit lunch innan vi var tvungna att dra oss till Victoria för att de skulle med bussen till flyget. Jag har haft en skitbra helg, så det känns lite sorgligt att de skulle åka nu. Men imorgon åker jag till Cambridge där Andrea, Hanna, Matilda och Rebecca redan är. Så det blir kul :)

Här kommer lite bilder från helgen! Puss
       

Kommentarer
Postat av: linda

haha JIPPI jag blir helt lyrisk när jag tänker på att du kmr hem o vi ska på klaras :D haha , i miss it toooo ! JAG ÄR PÅ :P

2009-05-04 @ 14:24:37
URL: http://luckylady.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söta Astrid!

2009-05-04 @ 21:58:09
Postat av: Anonym

Söta Astrid!

2009-05-04 @ 21:58:26
Postat av: Majbritt.

HAHA jag dör på Lindas längtan efter Klaras :D Jag skrattar ihjäl mig!



Vad mysig med familjen på besök :):)

PUSS

2009-05-06 @ 17:16:46
Postat av: Astrid

jag saaaaknar diig <33

vem är det som har skrivit en komentar på att jag är söt ? :):P

2009-05-06 @ 20:20:02
Postat av: Astrid

jag saaaaknar diig <33

vem är det som har skrivit en komentar på att jag är söt ? :):P

2009-05-06 @ 20:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0