Low

Vet inte varför men har känt mig lite low igår och idag. Kanske beror det lite på att jag är trött.. Går och lägger mig alldeles för sent!
Jag vet också att hösten närmar sig, och den är fortfarande så oviss. Hur ska jag kunna bestämma mig vad jag ska göra. Plugga, var och vad? Jobba, vart? Resa, hur ska jag ha råd? En annan anledning till att jag är lite low är nog att jag jobbar så mycket på dagarna. Visst har jag fredagen ledig, så det är skönt, men det är jättetrist att inte kunna hänga med när mina kompisar hittar på saker på dagarna. Det gör mig lite depp, men snart är helgen här iaf :) Hump day idag :D Nu bär det av mot heeelg och min pappa kommer :) Efter det en ledig vecka med ett par dagar i Sverige, blir bra.

Idag var jag med Cosmos klass till musuemt och kollade på Dinosaurierna :) Hade ansvaret över två barn. Kul faktiskt!
Men annars känner jag mig trötttttt på jobbet nu..

Idag ska jag barnvakta också, kul kul kul..

mm nagativt inlägg jag vet!

Kommentarer
Postat av: josefine

jag får ångest me när jag bloggar om depp. men man får vara nere vetty. hoppas du blir piggare! kram

2009-05-20 @ 19:50:01
URL: http://josefeeine.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Babe! Förstår dig, men vi saknar dig iaf!! Imorgon kör vi fika :) okej?! pussis

2009-05-20 @ 19:50:29
Postat av: Matilda

Hjärtat, när man är så positiv som du är så får man lov att gnälla av sig ibland!! <3 Ses på lördag!!

2009-05-20 @ 22:35:36
URL: http://missnyholm.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja de är bra... jobbar å står i :)

2009-05-21 @ 14:44:03
URL: http://madebyje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0