Jag uppdaterar dåligt!

Jag vet, jag skriver aldrig. Det är ju jobbigt och det känns som om ingen läser ändå. Om det nu är någon som läser kan jag ju uppdatera dig/er om att det är:

  • 20 årsfest för mig och Emma imorgon på Njuta. Jag börjar bli lite nervös (kommer det komma nån?), men samtidigt är jag sjukt taggad och glad. Det ska bli en toppenkväll!
  • Mindre än två veckor tills jag åker till Thailand (3:e december). Förstår ni att jag längtar!?

Allt rullar på som vanligt. Jag jobbar på. Jobbar mycket. Jobbar riktigt mycket. Jobbar alldeles för mycket med alldeles för dålig lön. Skitsamma, jag trivs. Idag var jag på småbarnsavdelningen och HERREGUD, man vill ju bara ta med bebisarna hem :) En stund iaf.

Nuuuuuuuuuuuuuuu är klockan över två, jag är trött. Jag ska upp imorgon och fixa mig inför festen ungefär halva dagen, slår vad om att jag kommer ändra frisyr sisådär 14 gånger..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0