19 oktober

Vad trött är jag! Gick upp 5 imorse för att jobba mellan 6-16. Lärde mig allt om frukost på jobbet också. Puh!
Sandra hade gjort muggar till mig som jag beställt, så snygga! Kolla bara:

 
(bild snodd av Sandra)

Sen jag kom hem har jag vara tagit det lugnt här vid datorn och druckit kaffe.
Snart kommer Linda för en promenad. Sen ska jag nog sova tidigt efter jag börjar 6 imorgon bitti igen.
Efter det ska jag och Emma på möte i Örebro! Wie :)

Förutom att jag är trött just nu så mår jag BRA! Fick ny energi i Stockholm faktiskt. Och så börjar ju Asien-resan näma sig. Kan inte fatta att jag snart ligger på en strand och har dte härligt :D





Kommentarer
Postat av: sandra

hehe, nice. visste inte du hade blogg... ses i morgon...

2009-10-19 @ 19:53:00
Postat av: linda

gud så fina! vill oxå ha :P

2009-10-19 @ 20:02:35
URL: http://luckylady.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Snygga muggar!

2009-11-04 @ 15:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0