Låååångt inlägg

Hej!
Drygt en vecka sen jag uppdaterade så därför kommer nu ett långt inlägg eftersom det händer en del på en vecka. Hoppas ni orkar läsa. Sist jag skrev hade jag varit på Ikea och Marieberg med Emil, eftersom han var hemma på besök från Halmstad. Roligt att träffa honom :) På onsdagen var jag ledig och hängde med mamma till Örebro, handlade mig ett par stövlar och ett par jeanslegging. På kvällen tjatade Emil att jag skulle med och kolla på innebandy med honom och Freddan m.fl. Riktigt trevligt, och Åsbro vann över Askersund såklart. WOHO!

På torsdagen jobbade jag på Donkan 9-16, min första "öppning" med Jennie och Sandra D. Gick superbra :) Efter jobbet hängde jag med Linda till Mariberg (igen, haha). Det blev fika och lite shopping :) Mys!
Fredag innebar lite jobb på skolan, 2:an och 3:an hade jag ett par timmar. Sen åkte jag hem och fixade mig inför kvällen; Motalaparken och förfest hos Sandra H. Mycket trevligt, även om det var lite halvkul på själva parken, väldigt lite folk där. Tack Sandra :D Bussen hem var en mardöm haha, tog hundra år verkligen.
Nedan är två bilder från  förfesten, snodda av Sandra.

 

När jag vaknade var det lördag och jag hade sovit bort halva dagen. På kvällen kollade jag film med Emil. "He just not that in to you" hette den, rätt bra faktiskt :) På söndagen besökte jag och familjen Ikea, köpte en spegel till mig och soffa och saker till Astrid. På kvällen gick jag promenad med Emma, vi hälsade på Sandra också :)

I måndags jobbade jag på dagis mellan 9-13, mysigt var det :) Så annorlunda mot att vara på mellanstadiet. Fast jag gillar ändå att vara med de äldre barnen ännu mer, dom är så härliga! På kvällen jobbade jag 16-00, och missade tyvärr dansen :( Igår jobbade jag 15-23 och idag ska jag iväg och jobba 16-23. Mycket jobb nu, det gillar jag :) Plus att jag var på dagis idag igen, mellan 9-13. Var på avdelningen för de allra minsta, 1-2 åringarna. Gud så söta :) Hoppas på att jag får jobba som vikarie imorgon med, för jag är helt ledig från Donkan.

Har förrsten sökt en kurs till universitetet i vår nu. Retorik A, 30 poäng. Det blir bra hoppas jag. Om jag nu kommer in och bestämmer mig för att gå :) Fast först högskoleprovet den 24:e oktober. Läskigt. Förra gången gick det S K I T. Då var jag iofs 16 år, så lite besviken blir jag om det går lika dåligt denna gången (vilket det säkert gör, haha).

Blä vad sugen jag är på att ta en långpromenad, men nä då ska man åka till jobbet. Hmm. Det gör iofs inte så mycket, tycker det är rätt roligt på jobbet nu :) BRA PERSONAL!

Nu ska jag sluta skriva massa strunt och istället göra något vettigt innan jag åker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0