Ledig på en måndag snurrar till det!

Hej bloggen.
Idag är jag ledig efter 46 timmars jobb förra veckan. Var helt slut igårkväll och bara längtade efter att vara lite ledig, som jag var idag :) Skönt! Men självklart blev jag rastlös på eftermiddagen, hatar att jag blir det så lätt :P Som tur är så åkte jag och träffade Emma och Sandra nu ikväll :) Mys!

Imorgon ska jag fixa lite ärenden, banken, boka optikertid osv, sedan träffa Mimmi. Underbara Mimmi! Saknar henne så mycket, är alltid så roligt när hon kommer hem. Vi ska laga mat och gå promenad och kolla film och sånt :) Om jag inte ska jobba på dagen då, dom kan ju alltid ringa, då får jag ändra lite i planeringen. Ska iaf jobba heldagar onsdag och torsdag på dagis :)

Ikväll har jag kollat på Svenska Hollywoodfruar och Roast på Berns haha! Båda programmen är så jäkla roliga! Nu kom Vänner på Tv:n, jag som skulle sova, fan :)

Funderar på Stockholm på lördag.. Ja det blir nog så faktiskt. Roligt det vore att komma dit, länge sen nu.

Hittade en mysig bild på Andrea, Matilda och mig i Capham på Northe Cote Road när vi satt i vårsolen och drack dom godaste smoothisarna. Underbara tid!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0