Mini-weekend till Stockholm

Nu är jag hemma efter en riktigt bra helg i Stockholm hos min faster Marit och kusiner och Co.
Kom fram igår runt halv elva och Marit mötte mig. Sedan joinade även Anna. Vi gick på stan fram till halv sex-tiden. Shoppade lite allt möjligt; linnen, tröja från Top Shop, lite smink osv. Vi kollade i massor med roliga butiker som inte finns här hemma i Örebro. Fikade ett par gånger mellan varven också :) På kvällen mötte vi upp min andra kusin Axel och hans Kristine och åkte hem till Marits och Kjells lägenhet i Sundbyberg. Jävlar vilket underbart läge precis vid vattnet :) Annas Robin kom också och så lagade vi middag och hade supertrevligt hela kvällen. Idag har jag och Marit strosat runt på Söder. Så mycket himla mysiga butiker finns det där. Fick en mysig virkad tröja från Monki. Vi gick också in i lite olika Vintage-butiker där man hittade massor men ändå inget. Vi avslutade med fika innan jag tog tåget hem. Nu sitter jag ock kollar på "Ensam mamma söker" och ska väl försöka komma i säng tidigt ikväll. Börjar jobba kl 06:00 imorgon, fy fan! Haha, men det ska nog gå :)

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0