Torsdag 15/10

Haft några riktigt bra dagar nu :) Det är kallt och höstigt ute, men ändå soligt och bra :)
I tisdags besökte jag Mimmi i Askersund, en toppendag med tvåtimmarspromenad och sedan middag. Igår jobbade jag 8:30 till 17:30 på förskolan Mosippan. Var där idag också, öppnade 6:00 och slutade 13:30. Trivs så himla bra där med 3-5 åringarna. Imorgon ska jag ha 6-åringarna för första gången. Blir nog spännande! Saknar dom stora skolbarnen, hoppas jag får ha dom snart :)

Runt 3 idag kom Mimmi hit, sen åkte vi och träffade Emma för en fika på Tutingen. Satt där tills 19:20, då det stängde. Himla mysigt med dom bästa <3 Imorgon efter jobbet ska jag in till Örebro med Emma. Vi ska försöka få tag på Paulus på Njuta. WIE!! Efter det blir det att fixa och städa i Emmas lägenhet en stund.

Shit. Jag kollar på Debatt på 1:an nu. Herregudars vad upprörda folk blir. Och hon me orangea håret verkligen provocerar, älskar henne :) Nääääääe. Fy fan! Nu håller jag med gamla gubben. Av med slöjan! Vem vill innerst inne gå med en halsduk på huvudet?

Näe, nu ska nog sova. Att gå upp 5 blir man lite trött av!

Natti


Ayia Napa 2008

Kommentarer
Postat av: Mimmi

okej, för du var tvungen att välja den fulaste bilden :P jag ser äckligt nöjd ut, emma ser ledsen ut och du, ja okej du ser normal ut.

2009-11-04 @ 15:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0